Alle bestellingen met een gewicht van meer dan 30 kg of met grote afmetingen worden gratis bij je thuisbezorgd. Voor de grote bezorgingen werken we samen met PostNL Extra@Home. 

 

Wat kun je verwachten?


Gratis levering tot over de drempel
We leveren je bestelling gratis tot over de drempel. Benieuwd wanneer je bestelling binnen staat? Zodra de bestelling is overgeleverd aan onze extern vervoerder, nemen zij telefonisch contact met je op over het aflevermoment. Op de dag van de levering krijg je een sms/e-mail met een tijdsindicatie van de bezorging.


Gecontroleerd op schade en mankementen
Onze vervoerders controleren altijd de bestelde goederen nadat het uitgepakt is op eventuele schade of mankementen, zodat alles netjes bij je wordt afgeleverd.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?


• Je kunt zelf je bezorgdatum kiezen in de winkelmand:
Klik op de bezorgdatum om de kalender te tonen en kies vervolgens de door jou gewenste datum. Je kunt tot maximaal vijf dagen vooruit de datum selecteren. Wil je dat je bestelling later komt? Dan kun je dit aangeven in de opmerkingen.

• De levertijd van je bestelling varieert per productgroep. Koelkasten en fornuizen worden doorgaans vanaf drie werkdagen geleverd. Barbecues kunnen vaak binnen twee werkdagen worden geleverd.

• Als je doordeweeks voor 18.00 uur bestelt en jouw bestelling is voorradig, bellen we je binnen 2 werkdagen om de afspraak te bevestigen.

We geven vooraf een tijdsaanduiding. Op de ochtend van de bezorgdag sturen we een mail/sms met de tijd waarin we verwachten voor de deur te staan!

Bij het vervoeren van grote goederen maken we onderscheid tussen 2 soorten leveringen:

Drempelservice - De meeste leveringen vinden plaats met een drempellevering. De vervoerder brengt de door jouw bestelde goederen tot over de drempel. Daarbij wordt ook de verpakking gecontroleerd op eventuele transportschade.

• Topservice - Sommige grote leveringen zullen met 2 man worden geleverd. Denk hierbij aan grote fornuizen, Amerikaanse koelkasten etc. Bij deze levering zullen de goederen op elke gewenste plek worden geleverd, gecontroleerd op schade en de vervoerder zal het verpakkingsmateriaal weer meenemen. 

Waar moet ik nog rekening mee houden?


Geen lift
Als er geen lift in het gebouw aanwezig is, verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Afhankelijk van het product (gewicht en afmetingen) zal er een afweging gemaakt moeten worden of het haalbaar is om het product een x-aantal verdiepingen op te krijgen zonder lift.

Goed bereikbare plaats
Om de bezorging zo soepel mogelijk te laten verlopen, is het handig om de (in)gang vrij te maken voordat de bestelling bezorgd wordt.

Inbouwen van apparaten
Voor inbouwapparaten hebben we helaas nog geen inbouwservice.

Winkelmand

Er zijn geen artikelen
Bekijk

Klantenservice

Bel 010 - 4431075
Bekijk