Niet tevreden over een artikel dat je hebt besteld via de website?
Geen probleem, wij zijn de moeilijkste niet.


Omruilen in de winkel


Bezoek onze winkel op het Noordplein en neem het bestelde artikel en de factuur mee. In de winkel heb je de mogelijkheid het product om te ruilen voor een ander exemplaar of een ander product. Wanneer ruilen niet wenselijk is, krijg je het aankoopbedrag direct terug.

Een artikel terugsturen


Je kunt het artikel ook binnen 30 dagen terugsturen, mits ongebruikt en in originele verpakking:



Download hier onderaan de pagina het retourformulier voor jouw land en print dit vervolgens uit.

Volg de instructies op het retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in. Pak vervolgens het artikel dat je wilt terugsturen goed in. Knip en plak het retouradres zichtbaar op de doos.

Geef het pakket af bij een PostNL afhaalpunt om het terug te sturen naar Kookpunt. Je betaalt geen verzendkosten voor het terugsturen van je bestelling.

Zodra het pakket bij Kookpunt is aangekomen zorgen wij ervoor dat je een vervangend artikel toegestuurd krijgt of we storten het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen aan je terug.

Retourformulier voor Nederland
Retourformulier voor het buitenland
Om het retourformulier te kunnen openen heb je Adobe Reader nodig.


Heb je een klacht?


Daar kunnen wij van leren! Helaas kan een product of onze service anders uitpakken dan verwacht. In dat geval kan je altijd een klacht indienen. We doen ons best om je klacht binnen 2 werkdagen in behandeling te nemen, maar beloven je binnen 5 werkdagen te beantwoorden.

Een klacht over een product, dienst of de service van de Kookpunt kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar de Kookpunt als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

Winkelmand

Er zijn geen artikelen
Bekijk

Klantenservice

Bel 010 - 4431075
Bekijk
Zoek op merk, product of type...