Bestelling plaatsen


Online bestellen bij Kookpunt is een eitje. Ook als je nog nooit eerder iets online hebt besteld.
In een paar stappen kies je wat je graag wilt hebben, hoe je ervoor wilt betalen en wanneer je de bestelling wilt ontvangen of komen ophalen.

Kies je product


Plaats het product dat je graag wilt hebben in het winkelmandje door op de oranje Bestel-knop te klikken.

Winkelmandje


Winkelmandje kwijt? Het maakt niet uit waar je bent op onze website, je vindt de winkelmand altijd rechts bovenaan de pagina terug. Klik op de winkelmand om te zien welke producten je ook alweer wilde bestellen.



A = Aantallen aanpassen
Wil je meerdere exemplaren van hetzelfde artikel bestellen? Pas dan het aantal aan en je bestelling wordt direct aangepast.

B = Product verwijderen
Iets te enthousiast besteld? Of wordt het toch een ander kleurtje? Verwijder een product uit je winkelmandje door op het prullenbak icoontje te klikken.

C = Bezorgen of afhalen
Je bestelling thuisbezorgd krijgen? Geen probleem, kies dan voor bezorgen.
Toch even langskomen? Kies dan voor Afhalen in Rotterdam.

D = Kortingscode
Heb je een kortingscode? Vul deze dan in door eerst op 'Kortingscode' te klikken, er verschijnt dan een vakje waar je de code kunt invoeren. Klik daarna op het pijltje om de code te bevestigen. De korting wordt vervolgens direct verrekend.

E = Cadeauverpakking
Is het een cadeautje? Geen probleem, we pakken je bestelling graag voor je in. Kies voor 'Dit product inpakken' en kies de gewenste verpakking.

F = Afrekenen
Alles naar wens? Klik dan op afrekenen om naar de volgende stap te gaan. Toch nog iets vergeten? Klik dan op 'Verder winkelen' om terug te gaan.

Afrekenen


Inloggen of bestellen zonder account


Heb je een Kookpunt-account? Meld je dan hier aan, zo hoef je niet al je gegevens nog een keer in te vullen.
Nog geen Kookpunt-account? Geen probleem, je kan bij ons ook bestellen zonder account.



1. Vul je gegevens in
Om je bestelling te kunnen versturen vragen we je naar de benodigde adresgegevens en persoonsgegevens.
Ook kun je hier aangeven of je een particuliere of zakelijke klant bent.

Moet je bestelling op een ander adres bezorgd worden, bijvoorbeeld op je werk?
Vink dan 'Op een ander adres bezorgen?' aan zodat je een afwijkend bezorgadres kunt aangeven.

Wil je graag op de hoogte blijven van onze aanbiedingen en acties? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

2. Kies je betaalmethode
Betalen kan bij Kookpunt altijd op de manier die jou het beste uitkomt.
Voor meer informatie over betalen hebben we een overzicht met al onze betaalmethodes.

3. Kies je verzending

Je bestelling thuisbezorgd krijgen? Geen probleem, kies dan voor bezorgen.
Je kan tot maximaal 5 dagen van tevoren aangeven op welke dag je de bestelling wilt laten bezorgen.
Liever langskomen in de winkel? Kies dan voor Afhalen in Rotterdam.

Wil je weten wanneer of hoe je pakket wordt bezorgd? Bekijk dan het overzicht met alle informatie over bezorging, verzendkosten en afhalen.

4. Controleren & bevestigen
Heb je alles ingevuld? Controleer nog even of alles klopt en klik dan op Nu Afrekenen.

Betalen


In dit scherm kun je de betaling in orde maken via de door jou gekozen betaalmethode. Eenmaal betaald is jouw bestelling succesvol afgerond en komt het pakket jouw kant op of kan je de bestelling ophalen in de winkel. Kom je er toch niet helemaal uit, bekijk dan hier de mogelijke oplossingen of neem even contact met ons op.

Bedankt


Op de laatste pagina zie je een bevestiging van jouw bestelling. Je krijgt hier nog de mogelijkheid je orderbevestiging uit te printen, maar deze ontvang je ook altijd per e-mail. Daarnaast kun je in de rechterkolom zien wat de vervolgstappen zijn van jouw bestelling.

Winkelmand

Er zijn geen artikelen
Bekijk

Klantenservice

Bel 010 - 4431075
Bekijk
Zoek op merk, product of type...